Welcome to my blog :)

rss

Rabu, 24 Mac 2010

..mAsiH DisiNi... DaN TerUs DisiNi..

nyawaku..jasadku adalah milikMu
hatiku..jiwaku adalah milikMu
hidupku..matiku juga adalah milikMu
kerana itu perjuanganku untuk Mu
biar aku hanya si penarik beca yang dihina
aku tetap cintakanMU
ya ALLAH
biar aku hanya si penyair yang terluka
aku tetap citakanMU
ya ALLAH
biar pun aku hanya seorang yang tiada upaya
aku tetap cintakanMU
ya ALLAH
biar seluruh isi dunia membenciku
namun aku tak sangup aku dimurkai Mu
biar aku tinggal dalam teratak usang
membongkok menoreh getah diwaktu subuh
menyemai padi di bendang yang hening
menjala ikan dilubuk yang dalam
aku tidak kisah ya ALLAH
andai aku masih lagi berjuang untuk Mu
itu telah cukup bagiku
cukup ENGKAU bagiku
tiada lain dihati ini
kekalkanlah hatiku
biarkan aku terus begini
masih disini
dan terus begini..

0 ulasan:

Catat Ulasan

dEngArkAn